Internetová propagácia vybraného podniku – Marek Michaliga
Marek Michaliga
Bakalářská práce
Internetová propagácia vybraného podniku
Internetová propagace vybraného podniku
Anotace:
Sportovní fanoušci jsou mají ve zvyku nakupovat výrobky s logem svého oblíbeného týmu především během sportovních akcí přímo na stadionech. Nakupovat přes internet jsou zvyklí naopak fanoušci, kteří fandí týmu z větších vzdáleností od svého bydliště. Problémem, kterým se bakalářská práce zabývá, je využitelnost internetových nástrojů při propagaci hokejových fanshopů v souvislosti s uspořádáním Mistrovství …víceAbstract:
Sports fans usually buy products bearing the logo of their favorite team during various sport events, directly in the stadium premises. It is common that fans living too far from these premises prefer to buy logo products on the Internet. In this bachelor thesis we examine the efficiency of internet tools in the promotion of hockey fanshops in relation to Ice Hockey World Championship taking place …víceAbstract:
Športoví fanúšikovia sú zvyknutí nakupovať výrobky s logom svojho obľúbeného tímu predovšetkým počas športových akcií priamo na štadiónoch. Nakupovať cez internet zvyknú predovšetkým fanúšikovia, ktorí fandia tímom z väčších vzdialeností od svojho bydliska. Problém, ktorým sa bude bakalárska práca zaoberať, je využiteľnosť internetových nástrojov pri propagácii hokejových fanshopov v súvislosti s konaním …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Igor Nečas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2011 z pohľadu cestovného ruchu
Lenka Makónyová -
Majstrovstvá sveta vo futbale 2010 ako faktor rozvoja dopravnej infraštruktúry v Juhoafrickej republike
Tereza Lukšíková -
Mediální obraz Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF v Praze a Ostravě 2015 v deníku Sport, v deníku MF Dnes a v deníku Blesk
Adam PROCHÁZKA -
Financování mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2015 v České republice a srovnání s mistrovstvím světa v ledním hokeji IIHF 2019 na Slovensku - část 1
Jan Brabenec -
Účast československé hokejové reprezentace na mistrovství světa v ledním hokeji v roce 1969.
Veronika SUDOVÁ -
Účast československé hokejové reprezentace na mistrovství světa v ledním hokeji v roce 1969
Veronika SUDOVÁ -
Komparace mediálního obrazu mistrovství světa v ledním hokeji 2022 v pořadech Branky, body, vteřiny na České televizi a Sportovní noviny na TV Nova
Adam KUČATÝ -
Analýza sportovních, ekonomických a společenských dopadů mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2015 v České republice
Tomáš Král