Elena Glotova

Diplomová práce

Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU

Use of Marketing Communications Tools in Providing Education Services for International Students Outside the EU
Abstract:
Cílem projektu je vybrat vhodné nástroje marketingové komunikace pro vybrané fakulty Univerzity Tomáše Bati v poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou popsány klasifikace a marketingový mix služeb. Autor se pak více zaměřuje na specifika vzdělávacích služeb. Druhá část obsahuje popis provedeného výzkumu a analýzu …více
Abstract:
The aim of the project is to choose appropriate marketing communication tools for select-ed faculties of Tomas Bata University in providing education services for international students. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chap-ter main features, classifications and marketing mix of services are described. Then the author focuses more on the specific …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Glotova, Elena. Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe