Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU – Elena Glotova
Elena Glotova
Diplomová práce
Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU
Use of Marketing Communications Tools in Providing Education Services for International Students Outside the EU
Abstract:
Cílem projektu je vybrat vhodné nástroje marketingové komunikace pro vybrané fakulty Univerzity Tomáše Bati v poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou popsány klasifikace a marketingový mix služeb. Autor se pak více zaměřuje na specifika vzdělávacích služeb. Druhá část obsahuje popis provedeného výzkumu a analýzu …víceAbstract:
The aim of the project is to choose appropriate marketing communication tools for select-ed faculties of Tomas Bata University in providing education services for international students. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chap-ter main features, classifications and marketing mix of services are described. Then the author focuses more on the specific …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLOTOVA, Elena. \textit{Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/szunpt/.
Jak správně citovat práci
Glotova, Elena. Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Problematika prodeje produktů AIESEC na českém a zahraničním trhu
Petra Kutáková -
Analýza rozhodovacího procesu studentů na trhu zahraničních pracovních pobytů
Petra Morávková -
Budování značky Career Days na českém trhu
Alexandra Boskovičová -
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Analýza kvality života ve Zlíně očima studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Eliška Volná -
Plán rozvoje sportu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na období let 2021-2025
Markéta Kolajová -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí