Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu – Monika Mikulčíková
Monika Mikulčíková
Bakalářská práce
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
The classroom teacher and his leadership competencies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem leadershipu a jeho spojitostí s rolemi a kompetencemi třídních učitelů na druhém stupni základní školy. Všeobecný vývoj společnosti klade požadavky na zdokonalování a inovaci vzdělávání, kde by měl být pedagogický leadership vnímán jako aktuální téma k jeho naplnění. Třídní učitelé a jejich agenda požaduje velké nároky, kterým se dá dostát právě díky leadership principům …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of leadership and its connecti-on to roles and competencies of class teachers at the lower secondary level of primary school. The general societal development places de-mands on the improvement and innovation of education, where peda-gogical leadership should be perceived as a current topic for its fulfill-ment. Class teachers and their agenda demand high standards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nwc12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Případová studie žáků 5. ročníku ZŠ - mezi škádlením a šikanou
Natália Čiháková -
Mapování klimatu třídy pomocí deskové hry - případová studie
Lenka Gwoźdźová -
Adaptace žáků na přechod na střední školu: případová studie
Tomáš Gill -
Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku (případová studie)
Jana Havlíková -
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních a středních škol
Veronika Šimonová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková