Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno – Michaela Selucká
Michaela Selucká
Bachelor's thesis
Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno
Optimizing strategy of the Sklizeno branch
Abstract:
Selucká, M., Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prodejní strategie pobočky sítě Sklize-no. Cílem práce je navrhnout doporučení sledované pobočce, aby mohla lépe uspokojovat potřeby svých stávajících zákazníků a získávat nové. Pro splnění zvo-leného cíle je třeba kromě prozkoumání prodejní …moreAbstract:
Selucká, M. Optimizing strategy of the Sklizeno branch. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.This bachelor thesis is focused on the sales strategy analysis of the Sklizeno branch network. The subject of this thesis is to propose recommendation to the pursued subsidiary, so that the needs of their regular customers are better satis-fied and new customers can be won. There is need to explore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
- Reader: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
Miroslav Polívka -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu
Matěj Kabátek -
Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Šimon Vojtíšek -
Implementace dlouhodobých a krátkodobých strategických cílů značky, tvorba ideální prodejní strategie a její zavedení na novém trhu z regionu Asie
Jan Pešek