Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci farmářských trhů – Bc. Jan Štědrý
Bc. Jan Štědrý
Master's thesis
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci farmářských trhů
Consumer Preferences of Selected Group of Consumers within Farmer's Markets
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu alternativních forem nakupování. Vybranou formou jsou farmářské trhy, které patří v dnešní době k nejvyhledávanějším formám alternativního nakupování, kde si zákazník může nakoupit výrobky z lokální produkce přímo od farmářů. Hlavním cílem, který práce sleduje, je definice spotřebitelských preferencí generace Y (20-39 let) nakupující na farmářských trzích. K dosažení …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of alternative forms of shopping. The selected form is farmers markets, which today are among the most popular forms of alternative shopping, where the customer can buy products from local production directly from farmers. The main goal of this work is to define the consumer preferences of generation Y (20-39 years old) shoppers in farmers' markets. To achieve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚDRÝ, Jan. \textit{Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci farmářských trhů}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/t0elos/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Vliv demografických faktorů na spotřebitelské preference při nakupování potravin
Michael Sklář -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference spotřebitelů v rámci farmářských trhů
Klára Mičínová -
Spotřebitelské preference a jejich vývoj v ČR
Ekaterina Babenko -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz
Názov
Vložil
Vložené
Práva