Mgr. Václava Jančová

Diplomová práce

Analýza televizních reklam z hlediska gendrových stereotypů

The Analysis of Television Advertisement in Terms of Gender Stereotypes
Anotace:
Tato práce se věnuje genderovým aspektům zobrazování mužů a žen v televizních reklamách. Nejprve vymezuje reklamu jako určitou formu persuazivní komunikace, poté podává orientační přehled přístupů, vztahujících se k genderu, médiím a jejich možného vlivu na člověka a socializaci. Rozebírá jednotlivé studie genderu a reklamy, jak zahraničních, tak realizovaných v České republice. Stěžejní část práce …více
Abstract:
This work deals with the gender aspects of picturing men and women in Television advertisement. The first part describes the advertisement. The first part describes the advertisement as a certain type of persuasive communication and gives its specification. The next part provides the basic summary of approaches concerning gender, media and their possible influence on human and humans socialization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2006
  • Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta