Radka Káčerková

Diplomová práce

Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam

Classification analysis of emotional appeals on sample Czech television commercials
Anotace:
Abstrakt: Kvalifikační práce pojednává o možnostech použití emocí v reklamě. Hlavním cílem práce bylo klasifikovat a definovat emoce a emocionální apely v souvislosti s jejich použitím v marketingu. Práce se zaměřila hlavně na emocionální apely v české televizní reklamě a odhalila, jakým způsobem reklamy tyto apely využívají. Pro tyto účely byla stanovena výzkumná otázka, která se zabývala tím, jaké …více
Abstract:
Abstract: The work deals with the possibilities of using emotional appeals in advertising. The main goal was classification and definition of emotions and emotional appeals with regard to marketing. The work focused on emotional appeals in Czech TV adverts and found out the way how emotional appeals are used in these adverts. Research question used in this work concerned the problem of which emmotional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Michal Jordan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44917

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management