Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam – Radka Káčerková
Radka Káčerková
Diplomová práce
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Classification analysis of emotional appeals on sample Czech television commercials
Anotace:
Abstrakt: Kvalifikační práce pojednává o možnostech použití emocí v reklamě. Hlavním cílem práce bylo klasifikovat a definovat emoce a emocionální apely v souvislosti s jejich použitím v marketingu. Práce se zaměřila hlavně na emocionální apely v české televizní reklamě a odhalila, jakým způsobem reklamy tyto apely využívají. Pro tyto účely byla stanovena výzkumná otázka, která se zabývala tím, jaké …víceAbstract:
Abstract: The work deals with the possibilities of using emotional appeals in advertising. The main goal was classification and definition of emotions and emotional appeals with regard to marketing. The work focused on emotional appeals in Czech TV adverts and found out the way how emotional appeals are used in these adverts. Research question used in this work concerned the problem of which emmotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Michal Jordan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44917
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Olena Levchytska -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček