Arina Varenova

Bachelor's thesis

Redesign vizuálního stylu značky Frajer

Visual identitiy redesign for brand Frajer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na redesign vizuální identity značky piva Frajer. Cílem práce je analyzovat vizuální komunikaci značky a vyvinout nový design, který lépe odráží sdělení značky, odpovídá moderním trendům, cílovému publiku a vychází z výzkumu probíraného v rámci teoretické části této práce. Doplňkovým výstupem je analýza vizuální komunikace klientem vybraných konkurenčních značek na …more
Abstract:
This bachelor project focuses on the redesign of the visual identity of the Frajer beer brand. The goal of the work is to analyse the visual communication of the brand and develop a new design that reflects the brand's message, corresponds to modern trends, the target audience and is based on the research discussed in the theoretical part of this work. An additional output is the analysis of visual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2024
  • Supervisor: Petra Ivanega
  • Reader: Karolína Božková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92924

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Multimédia v ekonomické praxi

Theses on a related topic

All theses