Arina Varenova

Bakalářská práce

Redesign vizuálního stylu značky Frajer

Visual identitiy redesign for brand Frajer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na redesign vizuální identity značky piva Frajer. Cílem práce je analyzovat vizuální komunikaci značky a vyvinout nový design, který lépe odráží sdělení značky, odpovídá moderním trendům, cílovému publiku a vychází z výzkumu probíraného v rámci teoretické části této práce. Doplňkovým výstupem je analýza vizuální komunikace klientem vybraných konkurenčních značek na …více
Abstract:
This bachelor project focuses on the redesign of the visual identity of the Frajer beer brand. The goal of the work is to analyse the visual communication of the brand and develop a new design that reflects the brand's message, corresponds to modern trends, the target audience and is based on the research discussed in the theoretical part of this work. An additional output is the analysis of visual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
  • Vedoucí: Petra Ivanega
  • Oponent: Karolína Božková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92924

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi

Práce na příbuzné téma

Všechny práce