Redesign vizuálního stylu značky Frajer – Arina Varenova
Arina Varenova
Bakalářská práce
Redesign vizuálního stylu značky Frajer
Visual identitiy redesign for brand Frajer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na redesign vizuální identity značky piva Frajer. Cílem práce je analyzovat vizuální komunikaci značky a vyvinout nový design, který lépe odráží sdělení značky, odpovídá moderním trendům, cílovému publiku a vychází z výzkumu probíraného v rámci teoretické části této práce. Doplňkovým výstupem je analýza vizuální komunikace klientem vybraných konkurenčních značek na …víceAbstract:
This bachelor project focuses on the redesign of the visual identity of the Frajer beer brand. The goal of the work is to analyse the visual communication of the brand and develop a new design that reflects the brand's message, corresponds to modern trends, the target audience and is based on the research discussed in the theoretical part of this work. An additional output is the analysis of visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92924
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
- Vedoucí: Petra Ivanega
- Oponent: Karolína Božková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti
Dominika Dušková -
Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity
Zuzana Hrušovská -
Creation of personal visual identity for grafic letterer
Elizaveta Ulyanova