Realizace divadelní inscenace pro seniory a její přínos studentům sociální pedagogiky – Michaela STOSZKOVÁ
Michaela STOSZKOVÁ
Bakalářská práce
Realizace divadelní inscenace pro seniory a její přínos studentům sociální pedagogiky
Realization of dramatic production for seniors and its contribution to students of social pedagogy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním přínosů, které přináší tvorba divadelního tvaru - inscenace. Cílem bakalářské práce je popsat a prozkoumat jaký přínos připisují studentky sociální pedagogiky přípravě a realizaci divadelní inscenace pro svůj osobní a profesní život.Abstract:
The bachelor thesis is about exploring contributions of theater production. The ain of this thesis is describe and explore the benefits in attribution of the social pedagogy students at preparation and realisation of theatre performance for their personal and career life.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOSZKOVÁ, Michaela. Realizace divadelní inscenace pro seniory a její přínos studentům sociální pedagogiky. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadelní inscenace, jako možná součást reminiscenční terapie
Martina NÁVRATOVÁ -
Příprava a realizace loutkové divadelní inscenace se studentkou pedagogického //lycea jako ročníková práce ve specializaci dramatická výchova
Roman Manda -
Produkce inscenace Být i nebýt 11.21 ve Studiu Marta
Šimon Koleček -
Případová studie inscenace 30 dní: Rozbor interakčních procesů
Magdalena Malinová