Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke – Ing. Igor Strúčka
Ing. Igor Strúčka
Bakalářská práce
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke
Abstract:
Annotation Bachelor's thesis deals with analysis and comparison of the marketing mix of product selected in two commercial banks. We compared the Consumer installment Loan and its marketing mix in the Slovenská sporiteľňa, a.s. and in the Všeobecná úverová banka, a.s. Bachelor thesis contains three chapters. The first chapter deals with the theoretical background and the specifics of the marketing …víceAbstract:
Anotácia Bakalárska práca sa zaoberá analýzou a porovnaním marketingového mixu vybraného produktu v dvoch komerčných bankách. Porovnávali sme bezúčelový úver a jeho marketingový mix v Slovenskej sporiteľni a.s. a vo Všeobecnej úverovej banke a.s. Bakalárska práca obsahuje tri kapitoly. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám a špecifikám marketingového mixu na bankovom trhu. V druhej kapitole …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/d07qf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Eva Poliačiková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte
Miriama Ivanová -
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Ivana Špániková -
Proces cenotvorby pohonných hmot: proces produkce a cenotvorby pohonných hmot ve výrobkové vertikále od vstupní komodity po finální produkt pro spotřebitele.
Vít Němec