Tomáš HÖPFLER
Bakalářská práce
FPS hra v Unity Engine
FPS game in Unity Engine
Anotace:
Práce se věnuje vývoji FPS hry v Unity Engine. Zaměřuje se na základní technologie a nástroje, které jsou k tomuto účelu využity. V úvodu je představen Unity Engine a jeho základní funkce. Následně je popsán proces tvorby hry. Práce se také věnuje zdůvodnění jednotlivých kroků a použitých postupů. Součástí práce je uživatelská příručka, která popisuje navigaci v rámci hry, její cíle a přiřazení kláves …víceAbstract:
The work focuses on the development of an FPS game in Unity Engine. It highlights the basic technologies and tools used for this purpose. The introduction presents Unity Engine and its basic functions. Followed by description of the game creation process. The work also explains the reasoning behind individual steps and methods used. It also includes a user manual that describes navigation within the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Eduard Bartl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÖPFLER, Tomáš. FPS hra v Unity Engine. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika - specializace Programování a vývoj software
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses t0odn0 t0odn0/2
28. 8. 2024