Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce – Mgr. Zdeněk Vocásek
Mgr. Zdeněk Vocásek
Diplomová práce
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
The importance of marketing communications and its use in promoting sporting events
Anotace:
Tématem této diplomové práce je využití marketingové komunikace při propagaci sportovní akce, konkrétně snowboardových závodů Quiksilver Snowjam Martina Černíka za účasti předních závodníků z celého světa. Vše pod záštitou českého nejlepšího jezdce na snowboardu a účastníka olympijských her v Turíně Martina Černíka. Cílem práce je porovnat vložené prostředky do komunikace v letech 2010 a 2011 a zjistit …víceAbstract:
The theme of this thesis is to use marketing communications to promote sporting event, specifically snowboard race Quiksilver Snowjam Martina Černíka the participation of leading athletes from around the world. Everything under the auspices of the Czech best rider on a snowboard and a participant in the Olympic Games in Turin, Martin Cernik. The aim is to compare the resources put into communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b7wxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Vizuální řešení - styl propagace kulturní, sportovní, společenské akce, události, výročí, jubilea
Alina PIATROVA -
VIZUÁLNÍ ŘEŠENÍ STYL nebo PROPAGACE: KULTURNÍ, SPORTOVNÍ, SPOLEČENSKÉ AKCE, UDÁLOSTI, VÝROČÍ, PŘÍLEŽITOSTI atd. + WEB
Maxim ČÁP -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Jiří Gula -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Radek Široký -
VIZUÁLNÍ ŘEŠENÍ PROPAGACE KULTURNÍCH, SPORTOVNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ
Kristýna DUFKOVÁ -
Analýza marketingu a propagace Open Air Cup Dobruška 2019
Patricie Březovská -
Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí
Tomáš Rak