Analýza vlivu influencerů na spotřebitelské chování – Veronika Filipová
Veronika Filipová
Bakalářská práce
Analýza vlivu influencerů na spotřebitelské chování
Analysis of Influencers´ Impact on Consumer Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na fenomén influencerů v souvislosti s influencer marketingem. Klade si za cíl analyzovat vliv influencerů na spotřebitelské chování lidí obecně, ale i v souvislosti se stravováním lidí. Nejdříve jsou v této práci vymezena teoretická východiska spotřebitelského chování a poté je charakterizován influencer marketing. Pro praktickou část práce byla získána primární data …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the influencer phenomenon in connection with influencer marketing. The purpose of this thesis is to analyze the influence of influencers on consumer behavior in general and in feeding. The first chapter describes the theoretical basis of consumer behavior and than is characterized influencer marketing. The primary data for the practical part of the thesis was obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135872
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování
Claudia Rojčyková -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
Kristýna Balharová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao