Speciálně pedagogická intervence v zařízeních pro osoby s tělesným a mentálním postižením – Martina FILIPOVÁ
Martina FILIPOVÁ
Bakalářská práce
Speciálně pedagogická intervence v zařízeních pro osoby s tělesným a mentálním postižením
Special pedagogical intervention in facilities for persons with physical and mental disabilities
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje mentální, tělesné a kombinované postižení. Poukazuje na příčiny vzniku, klasifikaci a dělení. Zabývá se vzdělávacím systémem takto postižených žáků.Abstract:
Bachelor thesis characterizes the mental, physical and combined disability. It refers to the causes, classification and division. It deals with the system of affected students.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015
Zveřejnit od: 23. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILIPOVÁ, Martina. \textit{Speciálně pedagogická intervence v zařízeních pro osoby s tělesným a mentálním postižením}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/t1l160/.
Jak správně citovat práci
FILIPOVÁ, Martina. Speciálně pedagogická intervence v zařízeních pro osoby s tělesným a mentálním postižením. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací metody a terapeutické postupy pro žáky a klienty s těžkým kombinovaným postižením
Tereza Benešová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové
Jana ŘEPOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces u žáka s kombinovaným postižením se zřetelem na jeho zrakové postižení na základní škole speciální
Michaela Žižková -
Edukační programy v muzeích pro děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Michaela Kubešová -
Tranzitní programy realizované v rámci studia praktické školy dvouleté
Denisa HAVELKOVÁ -
Tranzitní programy realizované v rámci studia praktické školy dvouleté
Denisa HAVELKOVÁ -
Divadelní programy ve specifické skupině
Doubravka Dostálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva