Bc. Tomáš Karas

Bachelor's thesis

Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují

Brand Building Process and Influencing Factors
Abstract:
Jak dnes již většina manažerů ví, značky jsou jedním z nejcennějších majetků firmy. V součastné době, kdy je trh v České republice téměř přesycen, bývá právě značka jedním z klíčových faktorů, které přimějí zákazníka ke koupi daného výrobku nebo poskytované služby. Dobrá značka znamená obrovskou konkurenční výhodu. Cílem této práce je popsat problematiku procesu budování obchodní značky, přehledně …more
Abstract:
Every manager knows that a trademark is the most valuable property of a company. The market in the Czech Republic is nowadays glut. The trademark with a good reputation is the key factor that can convince a customer to buy a certain good or service. Good trademark has a substatntial value on a field of a competitive market. The aim of this thesis is an analysis of a brand building process and factors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní