Emmanuel Selase Asamoah

Diplomová práce

Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited

Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Anotace:
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za …více
Abstract:
An important concept that has undergone several transformational turns is brand management. A brand name is essential for business operation because all other factors that contribute to the success of businesses rotate around it. The value that accrues to global companies as a result of the proper management of a brand cannot be over emphasized. Toyota is one of the most successful brands in the global …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jana Přikrylová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13865

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities