Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020 – Bc. Michal Gombarčík
Bc. Michal Gombarčík
Diplomová práce
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
Politický marketing a jeho využití ve slovenských parlamentních volbách 2020
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu použitého politického marketingu různými zúčastněnými stranami v Slovenské parlamentních volbách 2020. Politický marketing je poměrně specifickou odnoží komerčního marketingu. Nabízí nám pohled na volební program nebo lídra strany jako na originální druh zboží a na druhé straně, nabízí pohled na voliče jako spotřebitele takové politické nabídky. Volební kampaň …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of the used political marketing by various parties in the Slovak parliamentary elections 2020. Political marketing is a relatively specific branch of commercial marketing. It offers us a view of the electoral program or the party's leader as an original kind of commodity and, on the other hand, it offers a view of the voter as a consumer of such a political …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu použitého politického marketingu rôznymi zúčastnenými stranami v Slovenských parlamentných voľbách 2020. Politický marketing je pomerne špecifickou odnožou komerčného marketingu. Ponúka nám pohľad na volebný program alebo lídra strany ako na originálny druh tovaru a na druhej strane, ponúka pohľad na voliča ako spotrebiteľa takejto politickej ponuky. Volebná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
- Oponent: Valery Senichev, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Ženy v politických stranách České republiky a politický marketing
Kristýna Kazdová -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Polská zahraniční politika a volby 2007
Vít Dostál -
Ženy a politika: rozbor voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Veronika JANOUŠKOVÁ -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová