Adam Lokša

Bakalářská práce

Tvorba reklamnej fotografie automobilov

Tvorba reklamní fotografie automobilů
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na současnou tvorbu reklamní fotografie automobilů a její účinnost při výběru automobilu. Cílem je popsat hlavní způsoby, jak reklamní fotografie automobilů vzniká a její vlivy na zákazníky různých tříd. První část je zaměřená na vymezení pojmů reklamní fotografie automobilů a její cíle. Následně se zaobírá historií, vývojem a současnými trendy, které se používají. Druhá …více
Abstract:
Author in this thesis describes the purpose of photography in automotive advertising. The key points are to provide a general knowledge about photography in automotive advertising and how it can influence automotive customers. The first part of this thesis outlines the meaning of automotive photography in advertising and its main goals. The thesis also describes history, development and currect direction …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na súčasnú tvorbu reklamnej fotografie automobilov a jej účinnosť pri výbere automobilu. Cieľom je popísať hlavné spôsoby, ako reklamná fotografia automobilov vzniká a jej vplyvy na zákazníkov rôznych tried. Prvá časť je zameraná na vymedzenie pojmu reklamná fotografia automobilov a jej ciele. Následne sa zaoberá históriou, vývojom a súčasnými trendmi, ktoré sa používajú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: Libor Krsek
  • Oponent: Jan Pelikán

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76796