Adam Lokša

Bachelor's thesis

Tvorba reklamnej fotografie automobilov

Tvorba reklamní fotografie automobilů
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na současnou tvorbu reklamní fotografie automobilů a její účinnost při výběru automobilu. Cílem je popsat hlavní způsoby, jak reklamní fotografie automobilů vzniká a její vlivy na zákazníky různých tříd. První část je zaměřená na vymezení pojmů reklamní fotografie automobilů a její cíle. Následně se zaobírá historií, vývojem a současnými trendy, které se používají. Druhá …more
Abstract:
Author in this thesis describes the purpose of photography in automotive advertising. The key points are to provide a general knowledge about photography in automotive advertising and how it can influence automotive customers. The first part of this thesis outlines the meaning of automotive photography in advertising and its main goals. The thesis also describes history, development and currect direction …more
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na súčasnú tvorbu reklamnej fotografie automobilov a jej účinnosť pri výbere automobilu. Cieľom je popísať hlavné spôsoby, ako reklamná fotografia automobilov vzniká a jej vplyvy na zákazníkov rôznych tried. Prvá časť je zameraná na vymedzenie pojmu reklamná fotografia automobilov a jej ciele. Následne sa zaoberá históriou, vývojom a súčasnými trendmi, ktoré sa používajú …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: Libor Krsek
  • Reader: Jan Pelikán

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76796