Tvorba reklamnej fotografie automobilov – Adam Lokša
Adam Lokša
Bakalářská práce
Tvorba reklamnej fotografie automobilov
Tvorba reklamní fotografie automobilů
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na současnou tvorbu reklamní fotografie automobilů a její účinnost při výběru automobilu. Cílem je popsat hlavní způsoby, jak reklamní fotografie automobilů vzniká a její vlivy na zákazníky různých tříd. První část je zaměřená na vymezení pojmů reklamní fotografie automobilů a její cíle. Následně se zaobírá historií, vývojem a současnými trendy, které se používají. Druhá …víceAbstract:
Author in this thesis describes the purpose of photography in automotive advertising. The key points are to provide a general knowledge about photography in automotive advertising and how it can influence automotive customers. The first part of this thesis outlines the meaning of automotive photography in advertising and its main goals. The thesis also describes history, development and currect direction …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na súčasnú tvorbu reklamnej fotografie automobilov a jej účinnosť pri výbere automobilu. Cieľom je popísať hlavné spôsoby, ako reklamná fotografia automobilov vzniká a jej vplyvy na zákazníkov rôznych tried. Prvá časť je zameraná na vymedzenie pojmu reklamná fotografia automobilov a jej ciele. Následne sa zaoberá históriou, vývojom a súčasnými trendmi, ktoré sa používajú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: Libor Krsek
- Oponent: Jan Pelikán
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{}Historie fotografie automobilů značky Škoda\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Povinná a nepovinná výbava osobního motorového vozidla\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Volná tvorba\nl{}
Dávid Pačut -
Reklamní a produktová fotografie automobilů
Claudia Geilerová -
Teoretická část:Vývoj oddělení fotografie na Střední škole umění a designu v Brně po roce 1989 Praktická část: a) Automobil Lexus b) Sobota - můj volný čas
Radovan SAISS -
Feminismo y género en la novela Historia del Rey Transparante de Rosa Montero
Nora Júlia Levická -
Historie výroby obuvi na Slovensku ve 20. století.
Monika BENKOVÁ