Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů – Barbora Kociánová
Barbora Kociánová
Master's thesis
Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů
Chronic Health Conditions Impacts on Primary School-Age Childrens' Functional Performance from Teachers' Perspective
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá dopady chronických onemocnění na fungování žáků 1. stupně základní školy. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu bylo zjistit, jak na dopady pohlíží učitelé běžných základních škol. Teoretická část shrnuje poznatky o chronických onemocněních a jejich dopadech v kontextu základního vzdělávání. Popis výzkumu, který byl proveden polostrukturovaným rozhovorem, je obsažen v praktické …viacAbstract:
This thesis examines the impact of chronic illness on the functioning of elementary school students. The aim of this qualitative research was to find out how mainstream primary school teachers view the impacts. The theoretical section summarises the findings on chronic illness and its impacts in the context of primary education. A description of the research, which was conducted through semi-structured …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCIÁNOVÁ, Barbora. \textit{Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/t21v3w/.
Jak správně citovat práci
Kociánová, Barbora. Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Dlouhodobá hospitalizace dětí předškolního věku a její dopady na dětskou psychiku
Anna Jungrová