Bc. Jana Podoubská

Master's thesis

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra

Optimalisation proposal of marketing tools engaged in marketing communication of selected shopping mall
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci obchodních center. Konkretizuje princip marketingové spolupráce mezi subjekty podílejícími se na fungování obchodního centra, definuje jejich společné cíle a prostředky k jejich dosažení. Práce poukazuje na podstatu specifik, které marketing obchodních center doprovází a odlišují od klasického produktového marketingu. Cílem práce je u vybraného …more
Abstract:
This theses deals with specifics of shopping centers in regard to their marketing communication. It puts the principals of marketing cooperation between individual stakeholders in concrete terms defining their common interests as well as the means used to fulfill them thus addressing the basic differences of marketing employed in this environment. Based on independently executed marketing analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní