Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra – Bc. Jana Podoubská
Bc. Jana Podoubská
Diplomová práce
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Optimalisation proposal of marketing tools engaged in marketing communication of selected shopping mall
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci obchodních center. Konkretizuje princip marketingové spolupráce mezi subjekty podílejícími se na fungování obchodního centra, definuje jejich společné cíle a prostředky k jejich dosažení. Práce poukazuje na podstatu specifik, které marketing obchodních center doprovází a odlišují od klasického produktového marketingu. Cílem práce je u vybraného …víceAbstract:
This theses deals with specifics of shopping centers in regard to their marketing communication. It puts the principals of marketing cooperation between individual stakeholders in concrete terms defining their common interests as well as the means used to fulfill them thus addressing the basic differences of marketing employed in this environment. Based on independently executed marketing analyses …víceKlíčová slova
Cílová skupina konkurence kupní síla maloobchod marketingová analýza marketingová komunikace marketingová strategie marketingové nástroje media mix návštěvnost obchodní centrum optimalizace reklamní kampaň řízení obchodního centra skladba nájemců spádová oblast zákaznická segmentace. Advertising campaign catchment area competition footfall marketing analysis marketing strategy marketing tools mall management optimalisation proposal purchasing power retail segmentation shopping mall targeted group tenant mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jrgs7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Segmentace trhu proteinových produktů a návrh kampaní na Facebooku
Štěpánka Tůmová -
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Nikola Kačírková -
Marketingová komunikace Centra Bohuslava Martinů a Městského muzea a galerie Polička
Aneta Tomešová -
Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph
Andrea Velecká -
Marketingová komunikace rehabilitačního centra
Andrea ZICHOVÁ -
Návrh marketingové komunikace sportovního centra
Hana Kučerová -
Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra
Adam Šafránek