Vedení svatebního byznysu s podmínkou kazašských tradic – Bc. Mariya Kukhta
Bc. Mariya Kukhta
Bakalářská práce
Vedení svatebního byznysu s podmínkou kazašských tradic
Running wedding business with Kazakh traditions condition
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou soudobého svatebního byznysu. Na začátku se věnuji kulturním aspektům svatebních rituálů, historii svatebních obřadů a specifikům odvětví v Kazachstánu. Poté rozebírám zákony, které upravují právní podmínky svateb, a to se zaměřením na svatby cizinců v Česku. V další části uvádím statistické informace důležité pro odvětví. Následně rozebírám aktivitu agentury …víceAbstract:
This bachelor's thesis is about contemporary wedding business. It begins with the cultural aspects of wedding rituals, the history of wedding ceremonies and the specifics of the industry in Kazakhstan. Then it analyzes the laws that regulate the legal conditions of weddings and focuses on foreigners‘ weddings in the Czech Republic. In the next section, statistical information important for the industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cu6qv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multisenzorické působení na zákazníka se zaměřením na genderové rozdíly (neuromarketingová studie)
Radka Šplíchalová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Ekonomické hodnocení techniky na sanaci a revitalizaci travních porostů na drahách soustředěného odtoku
Filip Češek -
Šetření vybraných parametrů u dlužníků v ČR se zaměřením na programové vyjádření a na vztahy mezi parametry
Petr Hrdlička -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková -
Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)
Kristýna Hušáková -
Komparace belgických piv se zaměřením na českého zákazníka
David Mikulenka -
Pracovní listy zaměřené na komunikaci se zákazníkem v pohostinství
Pečinková Pečinková