Specifika jazyka ruských reklamních textů z hlediska genderu – Bc. Veronika PEKARČÍKOVÁ
Bc. Veronika PEKARČÍKOVÁ
Diplomová práce
Specifika jazyka ruských reklamních textů z hlediska genderu
Specifics of advertising text in russian language from a gender perspective
Anotace:
Hlavním cílem této dipomové práce je provést analýzu jazyka současného reklamního trhu z hlediska genderové problematiky. Příklady jazykové analýzy uvádím na srovnávacím rusko - českém materiálu. Práce je dělena do 5 hlavních kapitol, kde se zabývám základními pojmy, genderovými stereotypy, genderem v jazyce reklamy, zákony, které reklamu regulují a v poslední kapitole jazykovými specifiky reklamních …víceAbstract:
The main aim of this thesis is analysis the language of the current advertising market from a gender perspective. Examples of linguistic analysis are presented on comparative Russian - Czech material. The thesis is divided into five main chapters, which deals with key concepts, gender stereotypes, gender in language of advertisement, laws, which regulated advertisement and in the last chapter linguistic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zveřejnit od: 12. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeňka Vychodilová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEKARČÍKOVÁ, Veronika. Specifika jazyka ruských reklamních textů z hlediska genderu. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Ruština pro překladatele
Práce na příbuzné téma
-
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
Paula Balážiová -
I giochi di parole negli slogan pubblicitari
Lenka Bělašková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Holubičková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák -
Jazyk reklamních sloganů
Jana Mahelová -
Překlad reklamních sloganů z cizích jazyků do čínštiny s ohledem na kulturní rozdíly
Barbora SVOBODOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva