Analýza trhu s produkty biokosmetiky v regionu Brno-město – Bc. Sandra Škorpíková
Bc. Sandra Škorpíková
Diplomová práce
Analýza trhu s produkty biokosmetiky v regionu Brno-město
Market analysis of organic cosmetics products in the region of Brno-city
Anotace:
Diplomová práce v literární části stručně charakterizuje hlavní principy bioprodukce, definuje pojem biokosmetika a její současný stav na trhu, a obecné trendy prodeje kosmetických přípravků. Dále pak charakterizuje základní marketingové pojmy a vymezuje problematiku nákupního chování spotřebitele. V praktické části se zabývá analýzou českých výrobců certifikované kosmetiky a jejich sortimentu a dostupnosti …víceAbstract:
The diploma thesis briefly characterizes the main principles of bio-production, defines the term organic cosmetics and its current state on the market, and general trends of cosmetic product sales. Then it characterizes basic marketing terms and defines the issue of consumer buying behaviour. The practical part deals with the analysis of Czech manufacturers of certified cosmetics and their assortment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tamara Dryšlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Agrobyznys
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Renaissance theatre in England and its comparison with the theatre in the Czech Lands in the Renaissance period
Lucie Pupalová -
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
Barbora Heczková -
Vyhodnocení finanční pozice firmy s bio-sortimentem a její nástin jejich nemonetárních přínosů
Kateřina Adamcová