Lucie Kovácsová

Bachelor's thesis

Making You "Think Different": Apple's Marketing Strategy and its Comparison with Competitors

Making You "Think Different": Apple's Marketing Strategy and its Comparison with Competitors
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of The Apple Company on the American market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part comments on the findings in the field of marketing and defines terms such as marketing, marketing strategy and marketing mix. The practical part is focused on the current marketing strategy of The …viac
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Apple na americkém trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je orientována na zpracování teoretických poznatků z oblasti marketingu a definování pojmů marketing, marketingová strategie a marketingový mix. Praktická část je zaměřena na analýzu stávající marketingové strategie společnosti …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Barbora Blažková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kovácsová, Lucie. Making You "Think Different": Apple's Marketing Strategy and its Comparison with Competitors. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration