"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu – Ing. Pavel Zingl
Ing. Pavel Zingl
Bakalářská práce
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
"Product Placement" and "Branded entertainment" in communication mix
Anotace:
Cílem této práce je ukázat využití product placementu v marketingové komunikaci, ukázat jeho zařazení do marketingových komunikačních nástrojů, uvést jeho definice, přiblížit jeho historii, využívání, nové trendy a jeho legislativní problémy. Na základě dotazníkového šetření se na závěr pokusím potvrdit nárůst jeho využívání, zda působí na diváky a zda-li je televizní product placement účinnější než …víceAbstract:
The aim of this work is to demonstrate usage of product placement in marketing communications, to show its inclusion into the marketing communication tools, to bring its definition, closer to its history, uses, new trends and legislative issues. Based on the survey at the end, I try to confirm its increase of use, whether have an effect on the audience and if TV product placement is more effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j846r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová