Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s. – Michal TAKÁČ
Michal TAKÁČ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s.
Analysis of marketing mix and services which are related to the competitors of VPO Protivanov, a.s. within subsidy ``Zelená úsporám{\crq}q
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce byla analýza marketingového mixu konkurenčních firem a následné porovnání se společností VPO Protivanov, a.s. Dalším cílem bylo zjištění rozsahu nabídky služeb konkurenčních firem v dotačním programu Zelená úsporám. Podklady pro tuto práci jsem získal pomocí internetu a prostřednictvím e-mailu jsem oslovil konkurenční firmy a získal tak potřebné informace. Získané údaje jsem …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to analyze the marketing mix of rival firms and then compare it with VPO Protivanov, a.s. Another objective was to find out the range of competitors which are offering services in the subsidy called {\clq}qZelená úsporám{\crq}q. I collected data for this work through the Internet. Afterwards I connected competitors via e-mail and received the necessary information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13448
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TAKÁČ, Michal. \textit{Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/t2djkt/.
Jak správně citovat práci
TAKÁČ, Michal. Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
František Káš -
Analýza konkurence České pošty s.p. v oblasti poskytování balíkových služeb
Eliška Glosová -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby
Lenka Boháčová -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Analýza konkurence na trhu rozvážkových služeb
Lucie Palkovská -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Silvie Bartáková