Sena Kenanoglu

Bakalářská práce

Implicit Effects of Coronavirus Pandemic on Marketing Strategies and Consumers’ Preferences

Abstract:
With the unexpected outbreak of the Covid-19 pandemic, whole world experienced significant changes in their lives. Everybody around globe effected from the pandemic physically, psychologically, socially, and economically. Fear of health, combined with limited financial resources caused some serious changes in customer behaviour. Consumers started hoarding essential household supplies, avoided purchasing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Krepl, CSc.
  • Oponent: Safwan Ghanem, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program:
Business Administration

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses t2dypo t2dypo/2
17. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.