Implicit Effects of Coronavirus Pandemic on Marketing Strategies and Consumers’ Preferences – Sena Kenanoglu
Sena Kenanoglu
Bakalářská práce
Implicit Effects of Coronavirus Pandemic on Marketing Strategies and Consumers’ Preferences
Abstract:
With the unexpected outbreak of the Covid-19 pandemic, whole world experienced significant changes in their lives. Everybody around globe effected from the pandemic physically, psychologically, socially, and economically. Fear of health, combined with limited financial resources caused some serious changes in customer behaviour. Consumers started hoarding essential household supplies, avoided purchasing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Krepl, CSc.
- Oponent: Safwan Ghanem, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KENANOGLU, Sena. \textit{Implicit Effects of Coronavirus Pandemic on Marketing Strategies and Consumers’ Preferences}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/t2dypo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva