Reputační weby v ČR z hlediska poskytování informací spotřebitelům – Bc. Michaela Sedláková
Bc. Michaela Sedláková
Diplomová práce
Reputační weby v ČR z hlediska poskytování informací spotřebitelům
Reputational sites in the Czech Republic in terms of providing information to consumers
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá reputačními weby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se autorka věnuje základním pojmům a konceptům spojeným s reputací a hodnocením uveřejňovaným na internetu. Dále práce řeší otázku bezpečnosti a ochrany osobních údajů spojenou s reputačními weby. Část práce je věnována i spotřebnímu chování. Praktická část obsahuje analýzu reputačního …víceAbstract:
This master thesis deals with reputational sites. The work is divided into theoretical and practical part. The author deals with the basic terminology and concepts associated with reputation and published evaluation on the Internet in the theoretical part. The work also deals with the question of security and privacy protection associated with reputational sites. Part of the work is devoted to behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bkv93/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova