Vizualizace pracovního prostoru pro obráběcí stroje s využitím knihovny OpenGL a aplikační platformy Qt – Adam Říha
Adam Říha
Bakalářská práce
Vizualizace pracovního prostoru pro obráběcí stroje s využitím knihovny OpenGL a aplikační platformy Qt
A Visualisation of a Machine Tool´s Working Space Using an OpenGL Library and the Qt Application Platform
Anotace:
Cílem práce je vytvoření vzorové aplikace demonstrující vizualizaci pracovního prostoru obráběcího stroje s využitím knihovny OpenGL a aplikační platformy Qt. V teoretické části je popsána knihovna OpenGL, aplikační platforma Qt, souborový systém STL a metody související s popisem, analýzou a zobrazováním trojrozměrných objektů. V praktické části je vytvořena vzorová aplikace demonstrující základní …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to create a demo application that demonstrates visual- ization of machine work space using OpenGL library and platform application framework Qt. In the theoretical part of this work are described the OpenGL library, framework Qt, STL file system and methods related to describing, analyzing and displaying three-dimensional objects. In the practical part is created …víceKlíčová slova
OpenGL Qt C++ počítačová grafika kolize programování STL souborový formát vizualizace 3D prostor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍHA, Adam. \textit{Vizualizace pracovního prostoru pro obráběcí stroje s využitím knihovny OpenGL a aplikační platformy Qt}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/t2oaf8/.
Jak správně citovat práci
Říha, Adam. Vizualizace pracovního prostoru pro obráběcí stroje s využitím knihovny OpenGL a aplikační platformy Qt. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Příprava prezentace počítačové fyziky - oblast počítačová grafika, zpracování obrazu a integrální transformace
Martin ŠVARC -
Počítačová grafika a animace v 3D prostoru
Přemysl GERYK -
Strojové učení v počítačové grafice
Jan Suchomel -
Vliv typu 2D a 3D vizualizace na kontextovou výbavnost
Šárka Žváčková -
Webová aplikace pro 3D vizualizaci pohybu osob a detekovaných pádů na senzorické podlaze
Martin Vincek -
Vizualizace vzdušného prostoru ve 3D
Karol Rydlo -
Uživatelské aspekty 3D vizualizace
Filip Málek -
Grafický engine na základech OpenGL pro podporu 3D animací
Pavel Stupka