Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí – Ludmila Pavlišová
Ludmila Pavlišová
Bakalářská práce
Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí
Forms of Education of Gifted Children
Anotace:
Obsahem a cílem bakalářské práce je podat informace o současném stavu vzdělá-vání mimořádně nadaných dětí, protože i v této oblasti vzdělávání došlo k postup-nému ověřování a zavádění výstupů z různých provedených výzkumů, které byly uskutečněny a zaměřovaly se na danou problematiku. Tyto výstupy umožnily vý-voj a postup k vytváření nového učebního kurikula. Bakalářská práce si tak dává za úkol zjistit …víceAbstract:
The content and aim of the thesis is to provide information about the current state of education of gifted children , because the field of education has gradually vali-dated and evolved using outcomes of the various studies that have been carried out, focusing on the issue . These outputs allowed the development and a process to creating a new learning curriculum. Bachelor thesis aims find out the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2014
Zveřejnit od: 21. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavlišová, Ludmila. Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální vztahy ve školní třídě s integrovaným žákem s LM retardací
Eva Hofmanová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Rituály s těmi druhými: Etnografie etnicit a etnizací v desegregované školní třídě
Jana Obrovská -
Integrace dítěte s ADHD v rámci montessori školy
Hana Kolajová -
Didaktická analýza učiva o mzdách 1. koncentrického okruhu v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Kateřina Urbášková -
Individuální péče v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ a OŠ - talentovaný žák
Kateřina Šertlerová -
Metody a formy podnikového vzdělávání název práce
Gabriela Pacasová