Ing. Jakub ZÁVODSKÝ

Bachelor's thesis

Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.

Analysis of the competitive background as a part of marketing strategic planning of the company and the introduction of bio oil to the czech market
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu. Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace. Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.
Abstract:
Object of my bachelor thesis is to analyse final customers and strategy to strengthen positron on a market. My analysis is based on study scientific literature about this topic. To make out this bachelor thesis I used present accessible information. All real analysis and researches led to final evaluation, suggestion and recommendation that company could use in practise.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier: 2494

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2006
  • Supervisor: Ing. Hana Brišová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZÁVODSKÝ, Jakub. Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing