Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh. – Ing. Jakub ZÁVODSKÝ
Ing. Jakub ZÁVODSKÝ
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.
Analysis of the competitive background as a part of marketing strategic planning of the company and the introduction of bio oil to the czech market
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu. Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace. Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.Abstract:
Object of my bachelor thesis is to analyse final customers and strategy to strengthen positron on a market. My analysis is based on study scientific literature about this topic. To make out this bachelor thesis I used present accessible information. All real analysis and researches led to final evaluation, suggestion and recommendation that company could use in practise.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier:
2494
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁVODSKÝ, Jakub. \textit{Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení ''bio oleje'' na český trh.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/t2v357/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁVODSKÝ, Jakub. Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy ABC a zavedení "bio oleje" na český trh.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Klára Vávrová -
Svetový trh olivového oleja so zameraním na Európsku úniu
Soňa Straková -
Postavení Ukrajiny na světovém trhu slunečnicového oleje
Karyna Andryakova -
Chemické parametry jedlých olejů na trhu v ČR
Jaromír Šebela -
Marketingový plán firmy přicházející na trh rostlinných olejů
Lenka Bolacká -
Hodnocení kvality olivových olejů dostupných na tuzemském trhu
Tereza Drábková -
Postavení Španělska na světovém trhu olivového oleje
Klára Skolková