Přístupy a postoje učitelů ke školnímu podvádění – Zuzana Anna Michalová
Zuzana Anna Michalová
Bakalářská práce
Přístupy a postoje učitelů ke školnímu podvádění
Approaches and attitudes of teachers towards school cheating
Anotace:
Teoretická část práce je věnována vymezení a charakteristice základních pojmů, forem a souvislostí spojených se školním podváděním. Teorie je opřena o relevantní studie. V praktické části jsou zkoumány samotné postupy a přístupy učitelů ke školnímu podvádění. Zmapování a analýza tohoto jevu je podložena výzkumem realizovaným prostřednictvím dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Jan Hábl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Etická výchova se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání, Etická výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotové vzdělávání dětí ve školní družině
Lenka Ladnarová -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Faktory ovlivňující kázeň na středních školách
Petra Pustinová -
Kázeň ve školní družině
Nikola Drgová -
Kázeň ve škole z pohledu začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Darja Hajderová -
Kázeň jako fenomén spojený s pohlavím učitele - učitelky, žáka - žákyně
Diana KOZLOVÁ -
Kázeň dětí v dětských domovech z pohledu pedagogických pracovníků
Diana KOZLOVÁ -
Kázeň na prvním stupni základní školy
Nikola ŠVAJKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 9. 2024
Kohout, J.
4. 9. 2024