Bc. Michaela Dvorská

Bachelor's thesis

Genderové rozdíly neverbální komunikace v předškolním věku

Non-verbal communication in preschool education
Anotácia:
V bakalářské práci je recipient seznámen s teoretickou částí, která obsahuje popis verbální a neverbální komunikace. Zaměřuje se na dělení nonverbální komunikace a její vývoj či výskyt v předškolním věku. V praktické části se práce zaměřuje na rozdílnost v neverbální komunikaci u chlapců a dívek v předškolním věku. Pomocí rozborů videozáznamů, které byly pořizovány v době spontánní hry dětí, pozorujeme …viac
Abstract:
This Bachelor Thesis contains theoretical part, which includes both verbal and non-verbal communication. It focuses on classification of non-verbal communication and its development or incidence among preschool-age children. The practical part covers the differences in non-verbal communication among preschool-age girls and boys. Based on analysis of video footage recorded during spontaneous play of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2013
  • Vedúci: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training