Mgr. Veronika SOCHA KOLIBOVÁ, MBA

Master's thesis

Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD

The effect of Biofeedback on the pupil with ADHD and his Communication Competences
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá tématem vlivu terapie biofeedback na komunikační kompetence žáka s ADHD. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou (výzkumnou) část. Teoretická část vychází z odborné literatury, kdy bylo využito i dvou zahraničních zdrojů, a je rozdělena do tří kapitol. První kapitola pojednává o komunikaci a komunikačních kompetencích, zaměřuje se na jazykové roviny řeči …more
Abstract:
The presented diploma thesis deals with the topic of the influence of biofeedback therapy on the communication competence of a pupil with ADHD. The work is divided into a theoretical and a practical (research) part. The first chapter deals with communication and communication competences, focusing on linguistic levels of speech, verbal and non-verbal communication, as well as embedding the development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOCHA KOLIBOVÁ, Veronika. Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta