Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD – Mgr. Veronika SOCHA KOLIBOVÁ, MBA
Mgr. Veronika SOCHA KOLIBOVÁ, MBA
Master's thesis
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
The effect of Biofeedback on the pupil with ADHD and his Communication Competences
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá tématem vlivu terapie biofeedback na komunikační kompetence žáka s ADHD. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou (výzkumnou) část. Teoretická část vychází z odborné literatury, kdy bylo využito i dvou zahraničních zdrojů, a je rozdělena do tří kapitol. První kapitola pojednává o komunikaci a komunikačních kompetencích, zaměřuje se na jazykové roviny řeči …moreAbstract:
The presented diploma thesis deals with the topic of the influence of biofeedback therapy on the communication competence of a pupil with ADHD. The work is divided into a theoretical and a practical (research) part. The first chapter deals with communication and communication competences, focusing on linguistic levels of speech, verbal and non-verbal communication, as well as embedding the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOCHA KOLIBOVÁ, Veronika. Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v rozvoji komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením
Zuzana Vranková