Analýza sentimentu zákaznických recenzí – Jan Hrabák
Jan Hrabák
Master's thesis
Analýza sentimentu zákaznických recenzí
Sentiment Analysis of Customer Reviews
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou sentimentu nestrukturovaného textu a její praktickou aplikací na reálná data, která byla stažena z portálu Yelp.com Cílem teoretické části této práce je podat ucelený přehled o historii, metodách a využití analýzy sentimentu. Čtenář je zde obeznámen se základními pojmy a postupy. Teoretická část se zaměřuje zejména na klasifikační metodu Naivní Bayes, která bude použita …viacAbstract:
This thesis is focused on sentiment analysis of unstructured text and its practical application on the real data downloaded from website Yelp.com The objectives of the theoretical part of this thesis is to sum up the information related to history, methods and possible applications of sentiment analysis. A reader is acquainted with important terms and processes of sentiment analysis. Theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
- Vedúci: Karel Helman
- Oponent: Ivana Malá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika
Práce na příbuzné téma
-
Software pro použití quattronomického modelu pro oceňování opcí
Martin Souček -
Automatická klasifikace vícejazyčných dokumentů
Ladislav HLOM -
Klasifikace spamu pomocí metody LSNB
Jiří Mareš