Anna Prytoliuk
Diplomová práce
The Problems of PR Agencies
The Problems of PR Agencies
Anotace:
PR je záměrné, plánované a trvalé úsilí o vytvoření a posílení vzájemného porozumění mezi organizací a jejími klienty. Dnes je PR plnohodnotným institutem, který je základem jak teoretických, tak praktických perspektiv. Cílem této práce je prozkoumat problémy v činnosti PR agentura zároveň objevit hlavní problémy, které mohou existovat v praxi PR agentur a zkoumat tyto problémy v praktických aktivitách …víceAbstract:
Public relations is a deliberate, planned and sustained effort to establish and strengthen mutual the understanding between an organization and its clients. Today, public relations is a full-value institute which is fundamental from both theoretical and practical perspectives. The aim of the current thesis is to investigate the existing issues and problems in the activities of PR agencies. Also, to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68848
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68848
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
How the PR agency is evolving and what is the future of PR?
Valeriya Zheleznichenko -
Podpora neziskových aktivit ze strany českých PR agentur
Simona Lacinová -
PR v klasické hudbě. Image umělce pohledem hudebních agentur
Anna Pinknerová -
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
Monitoring médií v praxi PR agentury
Kateřina Šupková -
Analýza trhu PR agentur v ČR v letech 2013-2015
Klára Jakubcová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh
Kateřina Pobežalová