Anna Prytoliuk

Diplomová práce

The Problems of PR Agencies

The Problems of PR Agencies
Anotace:
PR je záměrné, plánované a trvalé úsilí o vytvoření a posílení vzájemného porozumění mezi organizací a jejími klienty. Dnes je PR plnohodnotným institutem, který je základem jak teoretických, tak praktických perspektiv. Cílem této práce je prozkoumat problémy v činnosti PR agentura zároveň objevit hlavní problémy, které mohou existovat v praxi PR agentur a zkoumat tyto problémy v praktických aktivitách …více
Abstract:
Public relations is a deliberate, planned and sustained effort to establish and strengthen mutual the understanding between an organization and its clients. Today, public relations is a full-value institute which is fundamental from both theoretical and practical perspectives. The aim of the current thesis is to investigate the existing issues and problems in the activities of PR agencies. Also, to …více
 

Klíčová slova

problémy PR agentura PR

Keywords

problems PR Agency PR
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68848

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities