Slevy a nákupní chování současného spotřebitele – Bc. Daria Manakova
Bc. Daria Manakova
Bakalářská práce
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Discounts and buying behaviour of the current consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, in-store marketingovou komunikací a nákupním chováním a rozhodováním spotřebitele. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé reagují na slevy, konkrétně na slevy potravin. K naplnění cíle bakalářské práce byla zvolena metoda dotazníkového šetření a následná analýza odpovědí respondentů byla provedena i za použití nástrojů popisné statistiky …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion, in-store marketing communication, consumer behavior and purchasing decisions. The main goal of bachelor thesis is to find out how consumers react to discounts, specifically to food discounts. To achieve the goal of the bachelor thesis was chosen the method of questionnaire survey and subsequent analysis of respondent’s answers was performed using descriptive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rhboe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová -
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Kristina Petrášová