Marketing zdravotní pojišťovny v České republice – Bc. Zlata VODIČKOVÁ
Bc. Zlata VODIČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing zdravotní pojišťovny v České republice
Marketing of the selected health insurance found in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce {\clq}"Marketing zdravotní pojišťovny v České republice" analyzuje problematiku marketingu ve zdravotní pojišťovně. V teoretické části vymezuje základní pojmy marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu popisovaných v literatuře. Praktická část charakterizuje profil ZP MV ČR a systém péče o zdraví v ČR. Dále se věnuje popisu a analýze stávajícího marketingu ZP MV ČR, který …víceAbstract:
The bachelor work "Marketing of Health insurance company in the Czech Republic" analyzes the problematic of marketing in health insurance company. In the theoretical part defines the basic concepts of marketing control and tools of marketing mix described at the literature. Practical part characterize ZP MV ČR profil and system of health care at the Czech Republic. At the next point is dedicated description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODIČKOVÁ, Zlata. \textit{Marketing zdravotní pojišťovny v České republice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/t3pha3/.
Jak správně citovat práci
VODIČKOVÁ, Zlata. Marketing zdravotní pojišťovny v České republice. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Cizinci jako cíl marketingové komunikace zdravotní turistiky
Kristýna Svobodová -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Hospodaření zdravotní pojišťovny v českém zdravotním pojištění
Dagmar Ocetníková -
Koordinace zdravotního pojištění a zdravotní péče v Evropské unii
Denisa Kučerová -
Vyhodnocení dopadů změn ve zdravotním pojištění na výběr pojistného na zdravotní pojištění
Jana Kováčová