Analýza marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí – Monika Havlová
Monika Havlová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí
Analysis of the marketing mix of information center in Veselí nad Lužnicí
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí. Teoretická část přinese základní pohled na problematiku marketingu služeb s důrazem na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část bude vycházet z aktuálních trendů v této oblasti a jejím cílem bude provedení analýzy Infocentra Veselí nad Lužnicí a návrh konkrétních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.