Monika Havlová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí

Analysis of the marketing mix of information center in Veselí nad Lužnicí
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu Infocentra Veselí nad Lužnicí. Teoretická část přinese základní pohled na problematiku marketingu služeb s důrazem na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část bude vycházet z aktuálních trendů v této oblasti a jejím cílem bude provedení analýzy Infocentra Veselí nad Lužnicí a návrh konkrétních …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.