The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd. – Jiří MALÝ
Jiří MALÝ
Bakalářská práce
The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.
The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.
Abstract:
My bachelor thesis is focused on usage of Web 2.0 in marketing communication at Kleinerwood Ltd.. Thesis itself is divided into the two parts ? practical and theoretical. In theoretical part I was focused on basic definition of marketing communication, web 2.0, internet marketing and SWOT analysis. In practical part I was focused on usage of theoretical knowledge in practice. Practical part consists …víceAbstract:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřil na možnost využití Webů 2.0 v marketingové komunikaci firmy Kleinerwood s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. A to do části teoretické a do čáti praktické. V teoretické části jsem se zabývál základním definováním marketingové komunikace, webu 2.0 a internetového marketingu a SWOT analýzy. V praktické části jsem se pak zaměřil na užití teoretických fakt v praxi …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zveřejnit od: 24. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÝ, Jiří. The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová