Jiří MALÝ

Bakalářská práce

The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.

The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.
Abstract:
My bachelor thesis is focused on usage of Web 2.0 in marketing communication at Kleinerwood Ltd.. Thesis itself is divided into the two parts ? practical and theoretical. In theoretical part I was focused on basic definition of marketing communication, web 2.0, internet marketing and SWOT analysis. In practical part I was focused on usage of theoretical knowledge in practice. Practical part consists …více
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřil na možnost využití Webů 2.0 v marketingové komunikaci firmy Kleinerwood s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. A to do části teoretické a do čáti praktické. V teoretické části jsem se zabývál základním definováním marketingové komunikace, webu 2.0 a internetového marketingu a SWOT analýzy. V praktické části jsem se pak zaměřil na užití teoretických fakt v praxi …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zveřejnit od: 24. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALÝ, Jiří. The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe