Bc. Lukáš Bejlovec

Bakalářská práce

Analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu

Analysis of the marketing impact on the commercialization of sport
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu. Práce je rozčleněna do dvou hlavních částí. V první části je popsán chronologický vývoj marketingu, komercionalizace, sportu, sponzoringu a proces jejich vzájemného propojení. Ve druhé části práce je již konkrétně zhodnoceno marketingové fungování dvou nejvýznamnějších fotbalových klubů v České republice. K dosažení cíle …více
Abstract:
The topic of my bachelor research is the analysis of the influence of marketing on commercialisation in sports. The research is divided into two main parts. The first part describes the chronological development of marketing, commercialisation, sports, sponsorship and the process of their interconnection. The second parts assesses more the function of marketing in the most two significant football …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní